FIFA’dan Süper Lig Kulüplerine Transfer Yasağı Uygulaması
FIFA, Trendyol Süper Lig'de son haftaya girilirken iki kulübe daha transfer yasağı getirdi. Bu durum, Türk takımlarını zor bir duruma soktu. İşte gelişmeler… Süper Lig'de kümede kalma mücadelesi büyük bir heyecanla devam ediyor. Fatih Karagümrük ve Kayserispor'un ligden düştüğü bu sezonda, Antalyaspor, Gençlerbirliği, Kasımpaşa ve Eyüpspor'un ligde kalma çabaları sürerken, FIFA'dan gelen son haber iki kulübü zor durumda bıraktı. Transfer yasağı uygulanan Süper Lig takımlarının sayısı 6'ya yükseldi. Son olarak Gaziantep FK ve Gençlerbirliği'ne 3 dönem boyunca transfer yapma yasağı getirildi. Bu cezaların, kulüplerin borçlarını ödemesi durumunda kaldırılabileceği bildirildi. Daha önce Antalyaspor, Eyüpspor, Konyaspor ve Kayserispor da benzer şekilde transfer…