Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Randevu çilesi bitiyor mu? Almanya vize sistemini baştan sona değiştiriyor
- Tolga Öztürk
- 24 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Ankara’da Seçim Rüzgarları: Anket Sonuçları Tüm Hesapları Yeniden Gözden Geçirecek
- Tolga Öztürk
- 12 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0