Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Hantavirüs Tehdidi: Türk Yolcular İstanbul’a Döndü, Karantina Süreci Başladı
- Tolga Öztürk
- 11 Mayıs 2026
- 4 min read
- 0
“Erkek yasayı ihlal eder, kadınlar hem yasayı hem normları”
- Tolga Öztürk
- 13 Haziran 2026
- 4 min read
- 0
Teslim edilmeden çürüyen TOKİ evleri CİMER’lik oldu
- Tolga Öztürk
- 24 Haziran 2026
- 3 min read
- 0